Akhirnya..... - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Tuesday
2016-12-06
8:02 PM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » PuteraFaizal Kisah Cinta » Kongsi Tentang Cinta » Akhirnya.....
Akhirnya.....
Pu3aDiWaRNaDate: Friday, 2008-09-12, 0:47 AM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

For someone which i love b4 this but u hurt myself,

Tidak ku sangka ini lah kesudahan nya
Sudah ku katakan sedari awl
Gunakan KEBIJAKSANAAN mu utk memulai perhubungan kita
Namun ntah la adkah engkau berdusta atau benar kata2 mu itu
Kini...setelah sekian lama kita membina bahagia...
Mengapa engkau robek kan hati ku ini menjadi hancur berderai????
Mengapa engkau berdusta d belakang ku???
Mengapa engkau menjadikan aku sekadar tempat persinggahan???
Mengapa????
Apakah salah dan dosaku pada mu??
Sedangkan kita tak pernah bertemu sblm ini
Wahlal...kita tdk pernah saling menyakiti sblm ini
Namun...inikah blasan mu d atas kesetiaan, kejujuran & keikhlasan ku slma ini???
Apa lagi yg engkau cari sdgkan ksh syg yg d cari sudah berada d depan mu
Aku sedar aku cuma melukut d tepi gantang
Mungkin ini dugaan nya..
Aku jaga hatimu sepenuh jiwaku...tanpa biarkan kau terluka sikit pun
Tapi...engkau berdusta d belakang ku
Kini...segalanya sudah berakhir...

Noted :
For someone...aku penah menyayangi kau satu ms dulu...tapi kerana penipuan mu..bagaimana harus aku bersabar lagi??? aku gak ada tahap kesabaran nya....Allah Maha Adil...dia memakbulkan doa2 insan yg teranayia....biarpun kini kau bukan milik ku lagi...aku bahagia kerana tiap petunjuk yg DIA berikan pada ku...menjadikan aku lebh bersedia utk menghadapinya...kini....walaupun hubungan kita sudah tamat...tiada sedikit air mata pun tumpah kerana kptsn ini...kerna...takde makna nya nak buang air mata kerana lelaki macam ko....

" inilah kesan akibat tak berkata BENAR dlm hubungan kita...hubungan ini pasti akan terhenti d tengah jalan....kerana dirimu sendiri tak AMANAH dlm soal bicara hati...malah dirimu tidak BIJAKSANA dalam MENYAMPAIKAN apa yg sebenarnya tersurat dlm diri mu...."


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
suzyDate: Friday, 2008-09-12, 9:49 AM | Message # 2
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 1
Status: Offline
adeh nape niey pu3???
sedih2 lak...babap kang..
 
she_ashielaDate: Friday, 2008-09-12, 11:14 AM | Message # 3
Major
Group: Moderators
Messages: 91
Reputation: 1
Status: Offline
waaaa...pu3..
nape sedey2 ni...
ade ape2 ke ni....
ape2 ponnnn...sabar je la yer....
(biar la she tak tahu cite apepon)...
hahahahahah...
life must go on....
Gambatte kudasai pu3 san.....


hajimemashite..watashiwa she san...she+riena+sherry+shiela+ashe+ila+
 
Pu3aDiWaRNaDate: Friday, 2008-09-12, 2:10 PM | Message # 4
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

amboiiiiiiiiiii suzy
nak babap2 lakkkk
heuheuuu


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
devilwearspradaDate: Saturday, 2008-09-13, 6:35 AM | Message # 5
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
aduii..no komended..

 
ilaaulalaDate: Saturday, 2008-09-13, 11:13 AM | Message # 6
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
AKHIRNYE SAHABAT KAU PERGI JUA

Sahabat..
mengapa kau menyepi..
apa yang mengganggu fikiranmu..
hingga ku kau sisirkan..
sedangkan ku…
hanya sahabatmu yg alpa..

Sahabat..
jika ada salahku..
luahkan padaku..
kau luahkan sehingga kosong jiwamu..
kerna ku tahu ku tidak sempurna..
seperti sahabatmu yang lain..

Sahabat..
jangan kau seksa jiwaku..
sedangkanku..
tertanya tanya apakah salahku..
hingga kau membisu..
tanpa berkata kata..

Sahabat..
sedarlah andai kau tahu..
aku tidak sesempurna sahabatmu..
ku sedar siapa diri ini..
insan lemah yang gugup..
kerna ku kau menyepi..

Sahabat..
andai kata kehadiranku..
membuat dirimu keliru..
biarlah ku pergi..
pergi membawa diri tak kan kembali..
akan ku tunaikan hanya untukmu..

Sahabat..
kenagan indah bersamamu..
akan ku semadikan..
didalam jasadku..
untukmu sahabat aku rela…
hanya untukmu sahabat..

Sahabat..
andai kata ada salah dan silapku..
maafkanlah diriku..
kerna ku insan biasa..
tiada kuasa selain Allh yg maha kuasa..
salam ku untuk mu sahabatku…


sahabat kesygku.. confused


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~

Message edited by ilaaulala - Saturday, 2008-09-13, 11:17 AM
 
suzyDate: Sunday, 2008-09-14, 3:06 PM | Message # 7
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 1
Status: Offline
ila lagu paverot niey best nyer huhuhuhu...
sedih bila dgr lagu niey...
 
ilaaulalaDate: Monday, 2008-09-15, 10:46 AM | Message # 8
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
uih????suzy ni bukan lagu le..tp puisi.. no

hehheee..puisi tuk sabahat sygku...cedey3..
akhirnyeeee... weep


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
suzyDate: Tuesday, 2008-09-16, 3:19 PM | Message # 9
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 1
Status: Offline
hahahaha ye la tuh...
 
Forum » PuteraFaizal Kisah Cinta » Kongsi Tentang Cinta » Akhirnya.....
Page 1 of 11
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz