teka-teki yang senang2 jer.... - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Thursday
2016-12-08
0:18 AM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Putera Faizal Santai » Teka Teki » teka-teki yang senang2 jer.... (friendly)
teka-teki yang senang2 jer....
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-19, 11:09 AM | Message # 1
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
antara teka-teki yang di kemas kini kan....

1-dalam banyak2 binatang apa yang betelur dekat tengkuk....

2-dalam banyak2 pisang,pisang apa warna merah...NEW!!


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
IkmalHakimiDate: Friday, 2008-09-19, 11:42 PM | Message # 2
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
1- jawapan sila rujuk kepada pwen
2- jawapan sila rujuk kepada pwen

tu jawapan dr mal k..


iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-22, 5:05 PM | Message # 3
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahahahaha....

si kemal jawab lah teka-teki aku ni....

senang jer lah...aku ada jawapan nyer....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
suriana_ismailDate: Wednesday, 2008-09-24, 1:26 AM | Message # 4
Private
Group: Users
Messages: 2
Reputation: 0
Status: Offline
smile smile smile
 
friendlyjiwaDate: Tuesday, 2008-10-21, 4:33 AM | Message # 5
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
di kemas kini kan~~~

1-dalam banyak2 binatang apa yang betelur dekat tengkuk....

2-dalam banyak2 pisang,pisang apa warna merah...NEW!!

3-dalam banyak2 pokok,pokok apa yang ada buah dalam batang nya~~~new~


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Tuesday, 2008-10-21, 4:34 AM | Message # 6
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline

akakaka~~~

fikir-fikir kan dan jawab jangan tak jawab~~~


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-11-17, 5:56 AM | Message # 7
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
akakakka...

x da jawapan lagi nih adesh~~~

update lagi...

1-dalam banyak2 binatang apa yang betelur dekat tengkuk....

2-dalam banyak2 pisang,pisang apa warna merah...NEW!!

3-dalam banyak2 pokok,pokok apa yang ada buah dalam batang nya~~~new~


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
LynnDate: Wednesday, 2008-11-19, 3:23 PM | Message # 8
Private
Group: Users
Messages: 18
Reputation: 1
Status: Offline
teka teki ko nih senang sgt er fwen.......
sambil mkn koci pown akak leh jawap taw...
tp wat ms nih bia er akak berteka teki sndiri...
xde masa er nk jawap teka teki camni....senang sgt nih...

alahai...apsal la senang sangat ni...
nak jawab ke tak....nak jawab ke tak...jawab....tak....tak...jawab....
dapat hape kalo jawab nih...
kalo xder adiah xnk jawab er....

ye mak........la.....mak pggil lak...baru nak bagi jawapan......

 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-11-21, 4:19 AM | Message # 9
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
akakakakka...

jawap dulu baru bagi hadiah....
senang jew teka teki nih...


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
Forum » Putera Faizal Santai » Teka Teki » teka-teki yang senang2 jer.... (friendly)
Page 1 of 11
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz