Geram nye aku!! - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Tuesday
2016-12-06
8:09 PM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 212»
Forum » Lepas Geram » Lepas Kan Segalanya Disini » Geram nye aku!!
Geram nye aku!!
missfashaZzDate: Monday, 2008-09-08, 10:53 AM | Message # 1
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
1st post utk geram ..
aku mmg geram dgn pakcik teksi hr ni..
ade lak memekak ..
radio tu pasang pelan la skit ni x mcm nk pecah gegendang tinge aku.
lagu sedap x pe gak ni lagu kap lam ya nga..
adoii
sib baik hr ni pose..


 
friendlyjiwaDate: Wednesday, 2008-09-10, 8:01 PM | Message # 2
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
test!!grRRRRRRRRRRRR..

(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
cik_aidaDate: Wednesday, 2008-09-10, 8:05 PM | Message # 3
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 54
Reputation: 2
Status: Offline
geram pasal apa tu fren?

hmmmm
geram pasal banyak benda ini hari
might be the second worst day of ma life
- x jadi itu
- org bg alasan memacam
- buang masa, tenaga, minyak

tensen
apsal la wujud org yg pendek akal ni
pastu x considerate langsung
sesenang je bg alasan itu ini
igt kita ni siapa ya??


:: What doesn't kill you only makes you stronger ::
 
chodDate: Wednesday, 2008-09-10, 11:43 PM | Message # 4
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Offline
ar...gerammm lak nak geram pasal ape ye ..mind over matter je.. wink

 
cik_aidaDate: Thursday, 2008-09-11, 1:48 AM | Message # 5
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 54
Reputation: 2
Status: Offline
gerammmmm
bila orang perasan mereka tu lebih bagus dari orang lain
terlalu berbangga2 dengan jawatan atau posisi mereka

tapi bila ditanya soalan2.. mahupun di-rebut dengan alasan2 yg munasabah
terdiam jugak mereka xtau jawab.. apa cerita ni?


:: What doesn't kill you only makes you stronger ::
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-11, 5:44 AM | Message # 6
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
GRRRRRRRRRRRRRR...cikgu btul2 hot nampak...hati panas ker...cikgu hot kat sapa cakap dengan saya
jom kita kunyah2 owng tu hidup....GRRRRRRRRRRR !!!!!

______________________________________

smile always...


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
missfashaZzDate: Thursday, 2008-09-11, 8:09 AM | Message # 7
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
huhuhu sabo cik aida..bulan pose ni kene byk bersabar..
geram pon kene turun kan temperature dia..jdikkan 60 drjh celcius..

huhuh aku pun geram gak ni ..my big boss keeps telling the same thing..

kekut nye bog boss..dgr je duit masyuk..hmm sume nk sekat..mcmner aku nk wat keje kalu tak pusing modal nih..adoiii

*big boss..u make me fed up tahap cipan..sighhhhhhhhhhhhh*


 
ilaaulalaDate: Thursday, 2008-09-11, 11:37 AM | Message # 8
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
hehehheee...geram bila terpandang bf kite duk kepit aweks lain....
x pe x pe....cari lainnn...hahahahhaha...


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
chodDate: Thursday, 2008-09-11, 11:37 PM | Message # 9
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Offline
ahaks ilaa geram ye tgk bf kepit awek lain..klu berni p la rpt kat bf tu tanye saper yg dia kepit tu... wacko

 
devilwearspradaDate: Friday, 2008-09-12, 6:04 AM | Message # 10
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
geram ek..buat masa ni skang ni laa..aku lum geram lagi..smalam2 aritu2 ada la geram..hahaha..geram geram geram geram..kui3..

 
ilaaulalaDate: Friday, 2008-09-12, 4:43 PM | Message # 11
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
heheheee...dh tanya chod...x terkata dak tu...
tp...ku yg menonggeng.. wacko

x pe x pe...kumbang bukan seekor.... biggrin


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
missfashaZzDate: Friday, 2008-09-12, 5:32 PM | Message # 12
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline

huhuiii
puji la sikap ko ilaa..
mmg pong kumbang kan sekor..
lenkali ko sekeh je bf tu
huhuii, ip konpim tu bukan sedara mare haruusss hukum nye sekeh jek..

huhuuh..aku lak yg membace ni geram gak...huhuuii

*bertukar keoada HULK....erghhh!!*


 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-12, 9:58 PM | Message # 13
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahhah!!!!!

teknik lepas geram....Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

memang lah kumbang bukan sekor,
bunga pon bukan sekuntum,,,
tapi x sama yang macam kita dah ada dulu,

lelaki yang cari lain ker pompuan yang cari lain.......Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!

_______________________________________________

smile always......


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
ilaaulalaDate: Monday, 2008-09-15, 11:17 AM | Message # 14
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
hehehee..kalu nk cari yg terbaik kene le cari fren..pastu bagi le bahasa isayarat kite suka kat dia..
hukhukhuk..pikat jiwa nye... love

x gitu memenda...ahak3

kalu bf kite udah buat hal ..buat pe nk nanes3...sedey2 sgt..cikit3 udah le... huh
tp..menonggeng gak ku..ahak3
anggap le bukan jodoh kite..kan satu petunjuk dan pengajaran tu..
lebih baik tahu perangai buruk dia yg x jujur tu dr skg..sebelum kawen....nayaaaaaa,OOoo
no


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~

Message edited by ilaaulala - Monday, 2008-09-15, 11:25 AM
 
apis_deathDate: Monday, 2008-09-15, 6:08 PM | Message # 15
Major
Group: Moderators
Messages: 81
Reputation: 1
Status: Offline
Quote (ilaaulala)
hehehee..kalu nk cari yg terbaik kene le cari fren..pastu bagi le bahasa isayarat kite suka kat dia..
hukhukhuk..pikat jiwa nye...

pulak? hmm.. i cm dpt la bahasa isyarat tu dr seseorg la ila but xberapa nk paham... sad


http://www.tamakinami.com
Nami Tamaki Official Website

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-15, 6:27 PM | Message # 16
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
woh...woh...

tak nak lah aku...
susah lah nak ckap soal hati ni..
biar lah apa yang berlaku,biarkan ia berlalu
begitu sahaja...walau pun hati ini
sakit,pedih,perit,bisa,hancur,musnah....bagai ditoreh dengan pisau getah..
tapi aku pasrah,dan redha sahaja.....

liat,,madahan gue,,gai mana,lucu ya....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
ilaaulalaDate: Tuesday, 2008-09-16, 10:35 AM | Message # 17
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (apis_death)
Quote (ilaaulala)
hehehee..kalu nk cari yg terbaik kene le cari fren..pastu bagi le bahasa isayarat kite suka kat dia..
hukhukhuk..pikat jiwa nye...

Quote (apis_death)
pulak? hmm.. i cm dpt la bahasa isyarat tu dr seseorg la ila but xberapa nk paham...

hehehee..nama pon frus apis...+ geram...memng le kene cari pengubat hati...
byk cara nk tunjuk kite suka kat dia...x kan tu pon x tau...
tu leeeeee masalah lelaki ni...x pandai ambik hati...
tu sbb selalu melopong...huk3...

apa2 pon mulut kata geram dalam hati....banjir ooOooo nanes... wacko

Added (2008-09-16, 10:35 Am)
---------------------------------------------

Quote (friendlyjiwa)
woh...woh...
tak nak lah aku...
susah lah nak ckap soal hati ni..
biar lah apa yang berlaku,biarkan ia berlalu
begitu sahaja...walau pun hati ini
sakit,pedih,perit,bisa,hancur,musnah....bagai ditoreh dengan pisau getah..
tapi aku pasrah,dan redha sahaja.....
liat,,madahan gue,,gai mana,lucu ya....

hehehee...cian dia..toreh hati sendiri...
tu cam org batak tu...huhuhuhu...


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
friendlyjiwaDate: Tuesday, 2008-09-16, 1:07 PM | Message # 18
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
woh...woh...,

muwahahaha...
tu bukan batak lah....tu pedih hati terhiris..

babab ila kang... tongue


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
apis_deathDate: Tuesday, 2008-09-16, 4:52 PM | Message # 19
Major
Group: Moderators
Messages: 81
Reputation: 1
Status: Offline
Quote (ilaaulala)
hehehee..nama pon frus apis...+ geram...memng le kene cari pengubat hati...
byk cara nk tunjuk kite suka kat dia...x kan tu pon x tau...
tu leeeeee masalah lelaki ni...x pandai ambik hati...
tu sbb selalu melopong...huk3...
apa2 pon mulut kata geram dalam hati....banjir ooOooo nanes...

owh.. apis bukan xpaham ape.. kadang2 bahasa isyarat tu berbelit2 la ila.. apis jenis direct to the point.. lau apis suke seseorg tuh selepas mgenal die , apis ckp je trus.. xyah nk bermadah2.. same la gak lau ader org tuh ske kt apis.. direct to the point plz.. bcoz im really2 dont understand the ladies feeling about luv when they show it to me with their own way.. n i means the hidden way~


http://www.tamakinami.com
Nami Tamaki Official Website

 
ilaaulalaDate: Thursday, 2008-09-18, 3:37 PM | Message # 20
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (apis_death)
Quote (ilaaulala)
hehehee..nama pon frus apis...+ geram...memng le kene cari pengubat hati...
byk cara nk tunjuk kite suka kat dia...x kan tu pon x tau...
tu leeeeee masalah lelaki ni...x pandai ambik hati...
tu sbb selalu melopong...huk3...
apa2 pon mulut kata geram dalam hati....banjir ooOooo nanes...

apis
owh.. apis bukan xpaham ape.. kadang2 bahasa isyarat tu berbelit2 la ila.. apis jenis direct to the point.. lau apis suke seseorg tuh selepas mgenal die , apis ckp je trus.. xyah nk bermadah2.. same la gak lau ader org tuh ske kt apis.. direct to the point plz.. bcoz im really2 dont understand the ladies feeling about luv when they show it to me with their own way.. n i means the hidden way~

hehehee..kene le tanya kwn2 yg rapat kat dia apis...
baru leh kite kenal hati budinye...apa yg dia suke ..apa yg dia x suke..
baru leh start tackle hati dia...hehehe...

jgn tersalah pilih terpilih awek org udah le...huhuhu..
x pasal2 kene cop perampas kaang kang....huk3


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~

Message edited by ilaaulala - Thursday, 2008-09-18, 3:40 PM
 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-19, 11:15 AM | Message # 21
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahah...

kalau tersalah pilih awek alamat nyer cari penyakit tu..hahaha

ala kita ni mulut jer kata geram,tapi hati kata sayang jer...

selamat hari raya aidilfitri....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
syedDate: Monday, 2008-09-22, 2:36 AM | Message # 22
Private
Group: Checked
Messages: 19
Reputation: 0
Status: Offline
geram macam tu xpe lagi...
aku nie lagi geram...
nak tau ape yg aku geram...
aku geram kedai melayu ug selalu aku beli nasi siang2 tu tutup... selalunyer dia bukak...
tp bulan nie dia tutup plak... cam mane aku nak beli nasi siang2 aari mcm nie...
nie kene buat aduan nie... cool
 
ilaaulalaDate: Monday, 2008-09-22, 11:12 AM | Message # 23
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (syed)
geram macam tu xpe lagi...
aku nie lagi geram...
nak tau ape yg aku geram...
aku geram kedai melayu ug selalu aku beli nasi siang2 tu tutup... selalunyer dia bukak...
tp bulan nie dia tutup plak... cam mane aku nak beli nasi siang2 aari mcm nie...
nie kene buat aduan nie...

syed???..mu betul ke x.... wacko
ahak3


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
missfashaZzDate: Monday, 2008-09-22, 2:21 PM | Message # 24
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
syed tu x pose tu..
kol polis meh tgkp syed tu



 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-22, 5:15 PM | Message # 25
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahahhaa...

cisss..syed jibon ko tak pose uper nya...ish3..
nanti aku jadi jakim aku tangkap ko dulu ek syed...


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
Forum » Lepas Geram » Lepas Kan Segalanya Disini » Geram nye aku!!
Page 1 of 212»
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz