friendly - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Tuesday
2016-12-06
8:09 PM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Putera Faizal Santai » Uji Minda » friendly (teknik asah minda!!!!!)
friendly
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-08, 11:42 PM | Message # 1
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
kebun pak mat banyak jenis tanam buah buahan,pada suatu hari, kebun pak mat terbakar,untuk pengetahuan tuan2 dan puan buah apa yang tak terbakar !!!!!ada 3 jawapan??

(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-08, 11:45 PM | Message # 2
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
dalam banyak2 jam,jam apa yang paling besar sangat???fikir kan??

(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-08, 11:48 PM | Message # 3
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
1 lagi!!!!kaki lipan ada 18,jalan2 jumpa taik,tetapi kaki lipan tinggal 17 .. kenapa ek...

(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
missfashaZzDate: Wednesday, 2008-09-10, 5:42 PM | Message # 4
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
waduh pwen aka jiwa..

perghh mencabar minda tu... wacko

pening kapala lutut nk jawab..
neway..xde pilhan jawapan ke?
senang sikit miss nk pk..*sigh memanjang*




Message edited by missfashaZz - Wednesday, 2008-09-10, 5:44 PM
 
chodDate: Wednesday, 2008-09-10, 11:48 PM | Message # 5
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Offline
huhu..aku teka ye ..buah kelapa kat pokok mungkin x terbakar,jam paling besar =jamban gaknye,kaki lipan short 1 mungkin terlekat tanggal kat taik tu ..adoiiii gilor nye jawapan biggrin

 
puterafaizalDate: Thursday, 2008-09-11, 5:10 AM | Message # 6
Admin
Group: Administrators
Messages: 24
Reputation: 2
Status: Offline
Ni jawapan nye kan kaki lipan tutup idung 1....jam paling besar jambatan,yg lagi 1 tue next time .bg owg lain pula... biggrin
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-11, 5:12 AM | Message # 7
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
congrat chod peserta pertama yg btul menjawab dua soalan teknik asah minda!!!!wlau pon mis sikit jawapan tu

jam paling bersar ialah jamban...

lipan kaki nya satu tutup hidung apabila nampak taik tu....

_________________________

smile always....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-11, 5:14 AM | Message # 8
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
tahniah pada putera jawapan yang tepat sekali....

____________________

smile always.


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
devilwearspradaDate: Thursday, 2008-09-11, 6:15 AM | Message # 9
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
hahahaha..baru nak jawab..tapi apa kan daya jawapanye korang dah bagi tahu..so takpe laa next time je laa kalau ada soalan yang lebih mencabar mindaku ini...ahakS.. biggrin

 
missfashaZzDate: Thursday, 2008-09-11, 8:33 AM | Message # 10
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
adeh..tu ke jwpnnye.
adoiiyaiii..
eh jiwa xde yg lain..meh kasik lagik..miss nk terai.

*huhuh..sonang jo..ntah ngape mindaku tak diasah lak*


 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-12, 9:52 PM | Message # 11
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahhahah!!!!!

kebun pak mat banyak jenis tanam buah buahan,pada suatu hari, kebun pak mat terbakar,untuk pengetahuan tuan2 dan puan buah apa yang tak terbakar !!!!!ada 3 jawapan??

yang ni masih belum dijawab lagi.....

_________________________________

smile always...........


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
missfashaZzDate: Sunday, 2008-09-14, 6:54 AM | Message # 12
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
buah tangan kot,,
buah melaka,..buah...

hmm tul ker??


 
friendlyjiwaDate: Sunday, 2008-09-14, 11:19 AM | Message # 13
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
wo..oh..kamu ketahuan...........

salah lah sis jawapan nya.....
dia ada 3 buah yang tak terbakar..
mari kita sama2 fikirkan...

__________________________

smile always..



(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Sunday, 2008-09-14, 1:50 PM | Message # 14
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
wo....oh..kamu ketahuan....

teknik asah minda yang baru...hahaha..

(1)-dalam banyak2 benda yer,waktu malam dia hidup,wakttu siang dia mati......

(2)-dalam banyak2 benda yer,bila dipotong dia makin panjang,bila potong makin panjang,

tu dia yang baru,,banyak lagi kalo nak,,,mari kita fikir kan sama2 yer...

__________________________________

smile always.................


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Sunday, 2008-09-14, 2:30 PM | Message # 15
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
ooooops...lupa ....

ada satu lagi!!!

tapi ni yang senang jer....

dalam banyak2 benda apa ek,bila masuk dia tegang,bila keluar dia pendek....

mari kita fikir kan sama2 ek..

ada hadiah....

________________________

smile always...............


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
missfashaZzDate: Sunday, 2008-09-14, 5:40 PM | Message # 16
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
adoii, sume ni miss penah dgr ..tp x ingat jwpan nye..
huhuh. ok yg ni miss nk try..

solan dr jiwa : (2)-dalam banyak2 benda yer,bila dipotong dia makin panjang,bila potong makin panjang,

jawapan: kacang panjang..even dia dipotong pendek pon, namenye still kacang panjang..huhuhuhuhuh..:p


 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-15, 0:49 AM | Message # 17
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
yest

___________________________________

http://i511.photobucket.com/albums....275.gif


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
ilaaulalaDate: Monday, 2008-09-15, 1:25 PM | Message # 18
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
soalan ~ dalam banyak2 benda yer,waktu malam dia hidup,wakttu siang dia mati

jwpannye ~ lampu umah fren...huk3 :p


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~

Message edited by ilaaulala - Monday, 2008-09-15, 1:27 PM
 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-15, 6:01 PM | Message # 19
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahah.........

tahniah miss fasha...

jawapan anda tepat sekali.....

kacang pangjang....

sayang sekali ila..

jawapan anda adalah salah......

tapi masing2 dah dapat hadiah kan....he3



(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-15, 11:41 PM | Message # 20
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
woh...woh....

ada lagi ni

apa benda yang direndam di jemur..ia tetap panas...

apa benda direndam dijemur tetap sejuk.......

mari kita sama2 fikir kan..


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
IkmalHakimiDate: Friday, 2008-09-19, 1:37 AM | Message # 21
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
yg buah tu
- buah cempedak sbb luar pagar
- buah keranji sbb dalam perahu
- pisang emas sbb dibawa berlayar


iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-19, 10:27 AM | Message # 22
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
muwahahahhaha.....

wah.....si kemal pandai pon kau....

tepatt sekali jawapan kau..

1-buah cempedal dil uar pagar
2-buah keranji dalam perahu
3-pisang emas di belayar

ko tanya owang ker.....

apa2 thank jawapan ko...ada hadiah icon bbf tunggu!!!


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
Forum » Putera Faizal Santai » Uji Minda » friendly (teknik asah minda!!!!!)
Page 1 of 11
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz