Teknik Ikatan Tudung - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Tuesday
2016-12-06
8:08 PM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 212»
Forum » Putera Faizal Komuniti » Cara Hidup » Teknik Ikatan Tudung (Mana tau kot2 korang ley pratik kan kat luar tue)
Teknik Ikatan Tudung
Pu3aDiWaRNaDate: Sunday, 2008-09-07, 3:58 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline



[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
cik_aidaDate: Sunday, 2008-09-07, 4:30 PM | Message # 2
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 54
Reputation: 2
Status: Offline
woww banyaknya style ikatan tudung
rambang je mata tengok
tapi kadang2 nak wat style2 ni take time la
melainkan untuk gi majlis ke hape leh le nak trial n error
i bese selempangkan je tudung tuh.. senang hehe

<< nak wat tudung 3 segi tu pun x lepas lagi ekeke


:: What doesn't kill you only makes you stronger ::
 
missfashaZzDate: Monday, 2008-09-08, 10:42 AM | Message # 3
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
huhuu..

manyak nye.. :P

thanks pu3.
huhuh pas ni kene bgun lagi awal la nak ikat tudung nih,.. ~ hehehehe ~


 
Pu3aDiWaRNaDate: Monday, 2008-09-08, 9:43 PM | Message # 4
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

aida....actually senang jek kalo dah mahir...
bebaru nie tgk dlm TV cara ekin ikat tudung dgn selendang
esk nyer g keje terus wat la

fash....bila dah terror kan tak payah bangaun awal pagi dah
huhuhuhu


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
cik_aidaDate: Wednesday, 2008-09-10, 8:49 PM | Message # 5
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 54
Reputation: 2
Status: Offline
pu3..
kalo nak mahir, kena praktis
masalahnye.. bile nak praktis???
ekekeke biasa2 nye terkejar2 jek pakai tudung
sekadar cukup syarat hehehe

lagi satu
kengkadang tengok dalam mags ni nmpk senang
tp bile dah cobe cam susah lak
depa wat cantik.. kita?? huhuhuhu
and kengkadang tuh instruction dia cam ssh nak paham gak

if pu3 dah pandai, leh le ajar ktorang lak
nnt wat sesi teknik ikatan tudung secara real laks biggrin


:: What doesn't kill you only makes you stronger ::
 
Pu3aDiWaRNaDate: Wednesday, 2008-09-10, 9:57 PM | Message # 6
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline
Quote (cik_aida)
if pu3 dah pandai, leh le ajar ktorang lak
nnt wat sesi teknik ikatan tudung secara real laks


ahaks...boleyyy no problem
huhuhu sebab dok tgh praktik lanie...
tapi bkn time nk g keje la...time cuti dok saja2 la
belek depan cermin wat
kuikuikui


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
cik_aidaDate: Wednesday, 2008-09-10, 10:00 PM | Message # 7
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 54
Reputation: 2
Status: Offline
bagus bah pu3 ni
rajin plak dia dok testing2 ikatan tudung ek
ada x ikatan tudung belit2 yg senang je nak wat tapi cantik n x amek byk masa?


:: What doesn't kill you only makes you stronger ::
 
Pu3aDiWaRNaDate: Wednesday, 2008-09-10, 10:05 PM | Message # 8
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

yg senang slalu nya real pratik jek
mana nak msk buku dah cik aida...huhuhu
nanti kita jumpa...pu3 wat sesi ikat tudung simple tp menarik
hehehhee


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
devilwearspradaDate: Thursday, 2008-09-11, 7:03 AM | Message # 9
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
alaaa.ikatan cam org turki nye takde ke? nak ikatan tudung cam tu..cun melecun laa..aduyaii...mana laa nak belajar ni.. tukish hijab dah ade..tapi nak wat ikatan cam org kat sane lum sempat lagi belajar....huuhuhuh..

 
missfashaZzDate: Thursday, 2008-09-11, 7:28 AM | Message # 10
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline

==>>pu3:waa...memang ai kene bgun awal gak la cik pu3 uii..

==>>cik aida: huhuh..kono la jumpe si pu3 tuh dulu bile nak belajar teknik ikatan tudung..
jgn terikat leher kt tudung sudah la...ekekekekeke... biggrin

==>>dwp:teknik ikatan tudung la turki????
huhuii yu je la ajar kan teknik tu..
hihihih..tgk pic dwp tu pandai da ikat tudung jenis tu..cunnn.. tongue

*nak rekues kt pu3 la..teknik ikatan tudung ala minah arab la..
* happy




Message edited by missfashaZz - Thursday, 2008-09-11, 7:29 AM
 
devilwearspradaDate: Friday, 2008-09-12, 6:07 AM | Message # 11
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
fashazz : teknik ikatan tudung ala minah arab laaa mende paling mudah tahap max... tak payah pakai keronsang..just belit then siapp..ahakS... baru la cepat mudah ringkas padat dan lain2..huahuahua..

 
missfashaZzDate: Friday, 2008-09-12, 11:33 PM | Message # 12
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
bill: ko tunjuk kan haku mcner nak pakai la minah tudung arab tu...
uhuhuhu..
aku nak pakai, tp takot x selesa je..
al maklumlah kang x selesa aku bukak balik n pakai balik..
tak pasal2 asik ke loo je..
kang bos aku tgk pehl minah ni asik pakai tudung je..

*huhuhuh...praktis menjadi pefek..* cool


 
devilwearspradaDate: Saturday, 2008-09-13, 6:02 AM | Message # 13
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 2
Status: Offline
hahahahaha..nak ajar bleh..no hal..but depends pada jenis kain..yang jenis yang lincin tu susah sket..kang asik terbuka2..kena pakai pin gak kasi dia tak gerak2..ahakS>.kalau kain jenis tak lincin beres senang lew nak pakai..ringkas dan padat..huhuhu

 
friendlyjiwaDate: Monday, 2008-09-15, 1:48 AM | Message # 14
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
woh...woh....susah oakai tudung ek....
dia punya selok belok perh...mak ai..
banyak tu..simpang timur ada,simpang selatan ada,
simpang barat ada,bak kata semua ada semua simpang ada lh..
pas tu kan ada pulak yng berbonjol atas pala,dia punya apa kerongsang ek..
kadang2 kat tepi,kadang2 kat tengah,kadang2 kat kt belakang,dia punya kerongsang..
ntah lah macam2 pesen skunk ni kan...

tapi cun melecun pulak..tu..rasa2 kan kalau nak tunggu dia owang pakai tudung,
hemmmmm..macam tunggu bulan jatuh keriba kan....berjenoh....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
ilaaulalaDate: Tuesday, 2008-09-16, 10:54 AM | Message # 15
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
hehehee..cun cun....byk jarum jgn salah cucuk udah le...pu3 tongue

thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
missfashaZzDate: Wednesday, 2008-09-17, 7:38 PM | Message # 16
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
amboi..mana ade tercucuk jarum...
try pakai la cyg uii...


 
Pu3aDiWaRNaDate: Wednesday, 2008-09-17, 9:12 PM | Message # 17
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

ahaks...dah lama tak jenguk sini...
heuheuhueuuuu...
mana ada tercucuk cheq...jgn tak tau
ada cara yg bertudung nie cuma pakai 1 pin shja...
huhuhu.....


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
ilaaulalaDate: Thursday, 2008-09-18, 10:01 AM | Message # 18
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
uik?...satu pin je ke..
yg lain tu duk belit3 ek...
nk mintak ty tujuk ajar le...
hehehhee...


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-18, 12:54 PM | Message # 19
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
woh...woh...
ila ko memang pakai tudung ker...

ok lah kalo ko pakai tudung...
tapi ko kalau pakai tudung muka ko nampak bulat jer...
sebab pp ko yang tembam tu.....
aku rasa nak cubit jer....[font=Courier]


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
ilaaulalaDate: Friday, 2008-09-19, 10:40 AM | Message # 20
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
hehehee...kite sampai seru paki le..
ada niat memng nk paki...
kite memng bulat..semua bulat....ahak3... tongue

setiap insan akan berubah bila jiwanya tenang dan ingin berubah..
azam baru ku ni...hehehhe


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
friendlyjiwaDate: Friday, 2008-09-19, 11:19 AM | Message # 21
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
wah..wah...wah.....

ila bagus lah kau...ni aku suka kat kau ila,geram pun ada,,,,
hehehe..gurau jer...

selamat hari raya aidil fitri.......


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
missfashaZzDate: Friday, 2008-09-19, 8:02 PM | Message # 22
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
Quote (ilaaulala)
uik?...satu pin je ke..
yg lain tu duk belit3 ek...
nk mintak ty tujuk ajar le...
hehehhee...

satu pin je..hmm nak belajar meh tgu ty kt umah ty..
huhuhuu

Quote (friendlyjiwa)
wah..wah...wah.....

ila bagus lah kau...ni aku suka kat kau ila,geram pun ada,,,,
hehehe..gurau jer...

selamat hari raya aidil fitri.......

mboi syamin..
suke2 cubit org..
ish2..patut ila mintak duet raya tu kat syamin..

cool


 
Pu3aDiWaRNaDate: Sunday, 2008-09-21, 3:04 AM | Message # 23
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 70
Reputation: 3
Status: Offline

miahahahhahaha......yolahhhh korang nie...
kat sini nk cubit2 lakkkk
meh pu3 pulassssssssssssss tinger memsg
sini kita belajar membuat ikatan tudung yer cayunk...yer lalink...huhuhu


[img]http://i107.photobucket.com/albums/m292/lovelynaeimy/Animated%20Album/cooltext402938367.gif[/img]
 
syedDate: Monday, 2008-09-22, 2:43 AM | Message # 24
Private
Group: Checked
Messages: 19
Reputation: 0
Status: Offline
teknik pakai kain pelikat xder ke.???
ssusah ape nyer pakai tudung senang jer aku tengok
org laki semua pandai pakai tudung cam tu...
cume org laki nie malas nak tunjuk terre je...
tu pon korang cakap susah......
isk isk isk
meh sini aku lilitkan kat kopalo korang nak>??
 
missfashaZzDate: Monday, 2008-09-22, 1:59 PM | Message # 25
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
syed
adooi mcmni pon ade ke..lipat kain pelikat ko bukak thread baru..
g..
surprised


 
Forum » Putera Faizal Komuniti » Cara Hidup » Teknik Ikatan Tudung (Mana tau kot2 korang ley pratik kan kat luar tue)
Page 1 of 212»
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz