SELOKA HARI RAYA ADILFITRI - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Tuesday
2016-12-06
8:07 PM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Putera Faizal Komuniti » Borak Kosong » SELOKA HARI RAYA ADILFITRI (berikanlah ucapan utk sahabat2 mahupun insan yg di sayangi)
SELOKA HARI RAYA ADILFITRI
ilaaulalaDate: Tuesday, 2008-09-23, 11:22 AM | Message # 1
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
RAGAM SELOKA

ingin ku coret luahan seloka...
tentang si teruna dan si dara...
yang selalu berchating di chat box puterafaizal...
bermcm ragam nakal x terhingga...
adai ada tersilap kata harap2 maaf le ye...

jejaka tampan supan lemah gemalai orangnye...
segak bergaya dada bidang..
dia lah seorg owner PUTERAFAIZAL namanye... rolleyes

teruna impian rebutan dara...
sekali ia berchating semua teruja..
dialah FRIENDLY selalu berchating hingga tertinggal aksiment.. cool

gadis bertudung coklat kulitnye gebu...
sekali pandang waduhhhhh...hati tertawan..
gadis melayu SHE namanye..

rambut kuntut senyuman memikat...
sahabat ku dulu hingga kini...
SUZY itu lah gelarannye....
nakal orang nye...hehehe... laugh

sekali pandang kecik orgnye..
dua kali pandang garang org nye..
MISS FASHAzz lah orangnye...
ucuk dan masyam...x leh thn baunye... hands

budak nye gembeng kememeh pulah tu...
asyik menagis tergolek2.... lol :lol:
EMIL LIMA namanye....
sekali chating menaip x henti3...ahak3..

sambil berchating mendengar radio... music
siaran radio internat no 1 di malaysia...
namanye FUNGKURFM waduh3 hangat x terkata...
bila mendengar...sampai tersungkur rasanye...

Seorg DJ berpotensi segak bergaya... cool
bila ber dj semua awek pasang telinga...
abis di sebar seluruh di dunia..
mengatakan ia ber DJ...
DJ TOM lah gelarannye...
misai panjang melentik di ujung..
sekali tercucuk aduhhhhhhhhhh...sedapnye...hehehee.. rolleyes

kecil molek gebu orgnye... ok
berbangsa cina supan orgnye..
dgr kata ingin memeluk islam..alhamdullah
DJ BB GURL dialah orang nye...
sekali ber dj waduh3...jiwang3 lagunye... biggrin

nama seakan artis pujaan.. smok
bila bertugas rock and roll di putarkan..
dia lah DJ AWIE...terhangat di pasaran..
mengegar fungkurfm setiap mlm... xmas
dj jgn x dj.....dj jgn x dj...huhuhuhu

ingin kusebut ke semuanye tp x terdaya...
tgn dh lenguh jari terpelecok...
dendangan diriku hanya termampu...
ingin memohon maaf kiranya ada kesilapan...
kerna ia hanya lah gurawan...

sahabat2 rakan2 taulan..
ingin ku menyusung 10 jari...
memohon keampunan kiranya ada kekasaran..
adai ada jodoh di panjang usia...
kita berjumpa lagi mengerat kan siratulrahim..
kerna ku tahu diri ni teramat nakal..
dan suke pendengki....maaff yaaaaaaaaaa.. shy

SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Attachments: 4572179.gif(78Kb)


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~

Message edited by ilaaulala - Tuesday, 2008-09-23, 11:24 AM
 
suzyDate: Tuesday, 2008-09-23, 11:49 AM | Message # 2
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 45
Reputation: 1
Status: Offline
ilaaaaaaaaaaaa nakaiiiiiiiiii huhuhu..
ckp suzy ambut kuntot erk babap kang
 
missfashaZzDate: Tuesday, 2008-09-23, 12:22 PM | Message # 3
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
Quote (ilaaulala)
sekali pandang kecik orgnye..
dua kali pandang garang org nye..
MISS FASHAzz lah orangnye...
ucuk dan masyam...x leh thn baunye...

buah limau si ameng punye
buah durian o si mamat nye
amboi ila..nguntuk2 aku ye
ucuk dan macem tu ilaa dah bau yeeee???


 
she_ashielaDate: Tuesday, 2008-09-23, 12:25 PM | Message # 4
Major
Group: Moderators
Messages: 91
Reputation: 1
Status: Offline
Maaf dipinta andainya.......
-TERkasar bahasa...
-TERsilap bicara...
-TERmarah yg tak kena...
-TERtanya tak tentu hala...
-TERsasul yg tak sengaja...
-TERsindir kata kata...
-TERtuduh tanpa periksa...
-TERgelak tak mengira masa...
-TERmoody tak semena-mena...
-TERusik yg sengaja...
dan apa sahaja yg mengguris jiwa.....
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI....
MAAF ZAHIR DAN BATIN


hajimemashite..watashiwa she san...she+riena+sherry+shiela+ashe+ila+
 
ilaaulalaDate: Tuesday, 2008-09-23, 12:59 PM | Message # 5
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
hehehheee...suzy kan memng rambut kuntut dan menawan..heheh.
jgn mara2 suzy t muke kodut.....maaf yeeeee biggrin

hehehe...pestime ila chating kat sini ila jumpe ty...
ty dak ucuk selalu nk biyak..huhuh...tu sbb masyam fashazz

SELAMAT HARI RAYA she.....kwn2 semua....

psn:ulu2 le duit raya sekali...hukhukhuk tongue


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
friendlyjiwaDate: Tuesday, 2008-09-23, 1:04 PM | Message # 6
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
huhuhuhu....

Anak Pak Mamat di cucuk duri,
di cucuk oleh anak Pak Jali,
puasa penuh Raya Aidilfitri,
kalu tak penuh rayalah Depavali

hahahaha....

selamat hari raya....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
friendlyjiwaDate: Tuesday, 2008-09-23, 1:16 PM | Message # 7
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
huhuhuuh...........

Buaya bukan sebarang buaya,
buaya di bela dlm paya,
salam ceria di hari raya,
SMS murah dari kad raya

selamat hari raya semua..


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
apis_deathDate: Tuesday, 2008-09-23, 4:32 PM | Message # 8
Major
Group: Moderators
Messages: 81
Reputation: 1
Status: Offline
Selamat Hari Raya pd semua warga putera , ku pohon ampun dn maaf jika ada kesalahan yg xdisengajakan~

http://www.tamakinami.com
Nami Tamaki Official Website

 
rinduDate: Tuesday, 2008-09-23, 4:37 PM | Message # 9
Private
Group: Checked
Messages: 13
Reputation: 0
Status: Offline
JIKA HATI SEJERNIH AIR
JANGAN BIARKAN IA KERUH
JIKA HATI SEPUTIH AWAN
JANGAN BIARKAN IA MENDUNG
JIKA HATI SEINDAH BULAN
HIASILAH DENGAN IMAN
"MINAL AIDILWALFAIZIN MOHON MAAF LAHIR DAN BATIN
SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI 1429 H
SEMOGA AMAL PERBUATAN KITA DITERIMA YA RABBI
smile
 
chodDate: Tuesday, 2008-09-23, 11:04 PM | Message # 10
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 22
Reputation: 0
Status: Offline
chod..menyusun sepuluh jari ampun maaf di pinta pada hari lebarann ni kpd semua sahabat chod yg chod kenali..selamat hari raya adidil fitri maaf zahir dn batin ..tak lupe kpd .. dot .dot dot tu tongue

 
ilaaulalaDate: Wednesday, 2008-09-24, 10:09 AM | Message # 11
Lieutenant colonel
Group: Moderators
Messages: 118
Reputation: 0
Status: Offline
Assalammualaikum..

Sy nak cerita kan satu kisah... sila lah baca..

Ada seorang pemuda yang sangat pemarah. Dia tidak dapat mengawal kemarahannya walaupun ianya hanya satu masalah kecil sahaja.

Pada suatu hari, bapanya telah menghadiahkannya dengan seguni paku.
"Untuk apakah paku-paku ini ayah?" tanya pemuda tersebut.

"Setiap kali kamu marah, kamu pakulah tembok batu di hadapan rumah kita
ini, bagi melepaskan kemarahan mu" jawab ayahnya.

Pada hari yang pertama sahaja, pemuda itu telah memaku sebanyak 37 batang paku pada tembok batu tersebut.

Selepas beberapa minggu, setelah dia dapat mengurangkan kemarahannya, jumlah paku yang digunakan juga berkurangan.

Dia mendapati, adalah lebih mudah mengawal kemarahannya dari memukul
paku menembusi tembok batu tersebut. Akhirnya tibalah pada suatu hari, dimana pemuda tersebut tidak marah, walau sekali pun.

Dia pun memberitahu ayahnya mengenai perkara tersebut dengan gembira.
Bapanya mengucapkan tahniah dan menyuruh dia mencabut kembali paku itu satu persatu, pada setiap hari yang ia lalui tanpa kemarahan.

Hari berganti hari, dan akhirnya dia berjaya mencabut kesemua paku-paku
tersebut. Pemuda tersebut lantas memberitahu perkara tersebut kepada
bapanya dengan bangganya.

Bapanya lantas memimpin tangannya ke tembok tersebut dan berkata "Kau
telah melakukannya dengan baik, anakku, tetapi lihatlah kesan lubang-lubang di tembok batu tersebut, tembok itu tidak akan kelihatan sama lagi seperti sebelumnya.

Bila kau menyatakan sesuatu atau melakukan sesuatu ketika marah, ianya akan meninggalkan kesan parut dan luka, sama seperti ini.

Kau boleh menikam seseorang dengan pisau dan membunuhnya. Tetapi ingatlah, tak kesah berapa kali kau memohon maaf dan menyesal atas perbuatam mu, namun lukanya masih tetap ada.

Luka di hati adalah lebih pedih dari luka fizikal.

Sahabat adalah permata yang sukar dicari. Mereka membuatkan kamu ketawa dan menggalakkan kamu ke arah kejayaan.

Sahabat juga adalah seorang pendengar, berkongsi suka dan duka dan
sentiasa membuka hatinya kepada kita.

Maafkan saya, sekiranya saya pernah meninggalkan kesan berlubang di
dinding hati anda sekallian...

SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI MAAF ZAHIR BATIN... smile smile smile


thanks friend with me..ulala...hehehee..^_~
 
Forum » Putera Faizal Komuniti » Borak Kosong » SELOKA HARI RAYA ADILFITRI (berikanlah ucapan utk sahabat2 mahupun insan yg di sayangi)
Page 1 of 11
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz