YaNg MaNa LeBiH KeDeKuT?? - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Thursday
2016-12-08
0:17 AM
Welcome to Putera Faizal Community

 

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum » Putera Faizal Komuniti » Borak Kosong » YaNg MaNa LeBiH KeDeKuT?? (Nak tau je mana lebey kedekut.. untuk pengetahuan tambahan..)
YaNg MaNa LeBiH KeDeKuT??
IkmalHakimiDate: Thursday, 2008-09-18, 5:00 PM | Message # 1
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
antara lelaki dengan perempuan, yang mana lebey kedekut dalam apa2 saja?
Attachments: 7002833.png(181Kb)


iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-18, 5:06 PM | Message # 2
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
aku taw nak jawab apa...

pompuan dengan lelaki pompuan lagi kedekut...he3 biggrin .


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
IkmalHakimiDate: Thursday, 2008-09-18, 5:10 PM | Message # 3
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
ya ka??
haha..
mal sokong..


iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-18, 5:32 PM | Message # 4
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
owh...ko kutuk pompuan eh....
nanti ko ek.....


(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
IkmalHakimiDate: Thursday, 2008-09-18, 5:35 PM | Message # 5
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
ye la.. kutuk pompuan..
ko pompuanke?


iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
friendlyjiwaDate: Thursday, 2008-09-18, 5:39 PM | Message # 6
Colonel
Group: Moderators
Messages: 216
Reputation: 3
Status: Offline
owh ko....tapi yer gak ek....

(mangekyou sharingan)

jutsu pemotong guruh(CHIDORI SASUKE)

 
IkmalHakimiDate: Thursday, 2008-09-18, 10:17 PM | Message # 7
Sergeant
Group: Moderators
Messages: 28
Reputation: 0
Status: Offline
mmg etul la

iSMi iKMaL..
uMRi 14 SaNaTaN(2008)..
 
apis_deathDate: Thursday, 2008-09-18, 10:44 PM | Message # 8
Major
Group: Moderators
Messages: 81
Reputation: 1
Status: Offline
aku sokong korang~ heheheh

http://www.tamakinami.com
Nami Tamaki Official Website

 
she_ashielaDate: Friday, 2008-09-19, 2:05 AM | Message # 9
Major
Group: Moderators
Messages: 91
Reputation: 1
Status: Offline
ermm..dua2 same jer....
takde beza....


hajimemashite..watashiwa she san...she+riena+sherry+shiela+ashe+ila+
 
missfashaZzDate: Friday, 2008-09-19, 7:47 PM | Message # 10
Colonel
Group: Administrators
Messages: 232
Reputation: 5
Status: Offline
erm..bile nak dipikirkan kedekut..
tak kire lelaki ke pompuan ke kedekut
pendek kata bile sikap suke kedekut sudah datang dlm diri seseorang tu, dia tak kire jantina..
adoiiyaii..macamni pun ade ke??



 
syedDate: Monday, 2008-09-22, 3:09 AM | Message # 11
Private
Group: Checked
Messages: 19
Reputation: 0
Status: Offline
klu nak senang tau sape yg kedekot mcm nie..
korang siapkan satu jari.... pas tu.... korang korek idung...
korek tu mesti la kiri ke kanan pas tuu... atas kebawaah.... pastu ulang pekara nie berulang2...
klu dah dapat rase ketulan tu bagus..... LAGI bagus klu dapat ketulan BESAR.....
pas tu rase ketulan tu.... klu masin tandanya org tu kedekot...... tongue tongue tongue
 
Forum » Putera Faizal Komuniti » Borak Kosong » YaNg MaNa LeBiH KeDeKuT?? (Nak tau je mana lebey kedekut.. untuk pengetahuan tambahan..)
Page 1 of 11
Search:


 Copyright MyCorp © 2016
Site managed by uCoz